מאז התחלנו לפרסם את הטורים, אני מקבל מידי שבוע פניות ממוקדות מלקוחות בנושא השבועי. מוכרים וקונים שמצאו עצמם מזדהים עם הנכתב, והבינו שיש כתובת לשאלה/ התלבטות שלהם.
אני רוצה להבהיר לכל הקוראים: הטור הזה נוגע בכל שבוע בנקודה קטנה ואקראית מעולם שלם של נדל"ן ותיווך נדל"ן. יש אין סוף היבטים, תובנות ותחומי ידע מגוונים שאנו נפגשים בהם במהלך העבודה. לא את כולם אנחנו כותבים, אבל כולם באים לשימוש באינטראקציה עם הלקוחות.
כאשר אתם פונים למתווך טוב ואמין, אתם מפקידים עצמכם בידי איש מקצוע מנוסה, עם יכולות מוכחות בתחום ספציפי. לא ניתן להשוות אדם שעיסוקו העיקרי בתיווך נדל"ן, למי שניגש לתחום ללא הכרות מוקדמת! המידע שקיים בידי המתווך הוא הרבה מעבר למידע יבש על דירה. מתווך טוב ידע לענות לכם על שאלות, לשמוע את הרצונות שלכם ולהבין כיצד הם יכולים לבוא לידי ביטוי מעשי, להשוות בין נכסים שונים שראיתם אבל בביקור הקצר לא שמתם לב לכל הפרטים. אם תרצו לברר על התמ"א/ אופציות הבנייה, המתווך ידאג להציג את הנתונים והתכניות או יפנה אתכם לאנשי מקצוע מתאימים. לפעמים מתעוררות בעיות משפטיות, בעיות רישום, בעיות משכנתא – כל הדברים האלו הם חלק מעסקאות נדל"ן ומתווך מנוסה יודע איך להתמודד איתם. רוב הבעיות הן פתירות, רק שלא לכולם יש את הכלים לפתרון.
אני מודע לעובדה המצערת שיש אנשים שאיבדו אמון במתווכים בגלל התנהלות לא מקצועית, לא יעילה או לא הוגנת, חלילה. תזכרו שרשלנים או חסרי אחריות קיימים בכל תחום, כפי שבכל תחום קיימים הטובים. מתווך טוב מלווה אתכם בכל התהליך ותמיד תוכלו לפנות אליו כדי להתייעץ.
בנקודה הזו אציין שאמון הוא דבר הדדי. אנחנו משתדלים לתת את המיטב, מתוך יושרה פנימית ונקיות כפיים. הלקוחות המרוצים הם השגרירים הכי טובים שלנו, וחשוב לנו שיהיו הרבה כאלו. לקוחות שבאים גם הם בגישה של אמון בנו ובתהליך, גורמים לנו להשתדל עבורם מעל ומעבר!
רוב האנשים אוהבים לעשות, מה שהם טובים בו. אנחנו יודעים, ואוהבים, לתווך עסקאות נדל"ן! אתם מוזמנים להצטרף לחוויה.
לקראת חג הפסח הבעל"ט, נאחל לכלל לקוחותינו ולכל בית ישראל חג פסח כשר ושמח!