חטיבת המגורים המושלמת של אשדוד החרדית

נגבה, פרויקט היוקרה במרכז רובע ג' הוא פרוייקט הנבנה במסגרת תמ"א, ועם זאת נהנה מיתרון יחודי בולט, והוא המיקום המושלם ברח' חטיבת הנגב 24 .בתוך הווי החיים השוקק של רובע ג', מול מוסדות התורה והחינוך וליד מרכזי הקניות הגדולים. כך תהנו מדירה יפיפיה במיקום שיכולתם רק לחלום עליו.

מכל הצדדים - נגבה!

01

מצד הדירות החדשות - הזדמנות!

02

מצד המרפסות - גדול!

03

מצד המפרט - יוקרתי!

ברובע ג'

ברח' חטיבת הנגב 24

מול ביהמ"ד המרכזי בעלזא

ליד צרכניות גור

יש חסד

על היזם

אבני זהב

אם להיות כנים, בכל פרויקט תמ"א היוצא לשיווק, יש איזו שהיא "צפרדע" שצריך לבלוע… מסתבר ש'נגבה' הוא אכן לא פרויקט תמ"א במובן הסטנדרטי של המילה, הוא פשוט פרויקט בניה מושלם, אשר עקב שילוב תכונות נדיר עונה על הגדרות תמ"א לצורך הבניה, ובכך הוא יכול לאפשר לכם ליהנות מדירה חלומית במיקום מושלם – מכל הצדדים הקיימים.

על הסביבה

נגבה ממוקם במיקום הטוב ביותר שיכולתם לחלום עליו. ברח' חטיבת הנגב 24, בתוך תוכי הקריה החרדית ברובע ג'. מול ביהמ"ד המרכזי של בעלזא וליד צרכניות גור, יש חסד, ועוד. למרות ההיצע הגדול בתחום התמ"א, קיימת ייחודיות לפרויקט זה: לראשונה! פרויקט במחירי התמ"א באשדוד החרדית, לא במתחרדים! ובמילים אחרות: רובע ג' החרדית גודלת ומתרחבת. מסר זה מעניק בידול ופתח פער מול מתחרי התמ"א האחרים הממוקמים באזורי המתחרדים. בכך אתם מבטיחים לעצמכם מגורים בסביבה איכותית שמורה, מלאת הווי קהילתי תוסס.

דברו איתנו